Friday, March 26, 2010

Problemen met het openen van een e-book

Ik heb een BeBook e-reader gekocht en vervolgens Adobe Digital Editions ge鑼俷stalleerd. Nu heb ik een e-book gekocht en getracht te downloaden, maar Adobe Digital Editions geeft bij het openen de melding ''kan de map Digital Editions niet vinden''

Nu heb ik handmatig die map aangemaakt, maar dat is niet waar het programma naar zoekt.

Is er iemand die me met dit probleem kan helpen?? Ik heb nl. nu een hele dure e-reader, waar ik niets mee kan.....

Ik heb wel .pdf -jes gedownload, die geven geen problemen, die kan ik rechtstreeks naar m'n BeBook kopi姣況en. Maar het probleem is met een e-book wat je koopt is, dat deze de extensie .acsm heeft bij het downloaden, wat niet door m'n compie herkend wordt.

Hoor het graag!!!!!!!!!!

Carole

  • eye application
  • No comments:

    Post a Comment